راهنمای خرید لباس تابستانی زنانه
26 June 2023

راهنمای خرید لباس تابستانی زنانه

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دوستان آراور عزیز سلام. با نزدیک شدن به فصل گرما و تابستان نیاز به پوشیدن لباس های خنک و نخی ضروری است. دانستن اینکه جه نوع لباس ها، رنگ ها و پارچه هایی مناسب این فصل هستند، به شما کمک می کند تا بهترین استایل خنک و تابستانی را برای خود بسازید. در این مقاله به راهنمای خرید لباس تابستانی زنانه بپردازیم.

در تابستان پوشیدن چه لباس هایی مناسب است؟

در اولین مرحله شناختن پارچه های مناسب این فصل است. پارچه هایی سبک، خنک و البته لطیف. پارچه هایی مثل: پنبه، نخی، کتان و لینن این ویژگی های را دارند. این پارچه ها شما را خنک نگه داشته و به داشتن احساس خوب به شما در روزهای گرم تابستانی کمک می کنند.

در تابستان پوشیدن کدام رنگ لباس مناسب است؟

رنگ های روشن منعکس کننده اشعه نور خورشید هستند و آنها را کمتر به خود جذب می نمایند و شما را خنک نگه می دارند. از همین رو بهترین رنگ برای فصل تابستان می باشند. اگر تمایل دارید استای‌های شاد و رنگارنگ داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم حتما در مرحله اول، سراغ خرید شومیز سفید ساده بروید. با این شومیز انواع تیپ‌های رنگی مناسب تابستان را می‌توانید برای خود ایجاد کنید.

رنگ هایی مانند: سفید، صورتی، سبز روشن، رنگ های پاستلی. بهترین و شادترین استایل های تابستانی را می توانید با این رنگ ها بسازید.

مدل شومیز زنانه

در تابستان لباس های گشاد و رها بپوشید

هر چه لباس تان گشاد و آزادتر باشد شما را خنک تر نگه داشته و با پوشیدن آنها احساس راحتی بیشتری به شما درست خواهد داد. امروزه استایل شومیز زنانه گشاد و با رنگ های شاد و پاستلی بسیار ترند شده است.

شومیزهای بلند گشاد به عنوان مانتو را می توانید با شلوار های بگی ست کنید. انتخاب بعدی، پوشیدن تیشرت، دامن و شلوارهای آزاد و رها است. سعی کنید آیتم هایی را انتخاب کنید از جنس پارچه های نخی دوخته شده باشند.

کت و شلوار

اکسسوری مناسب فصل تابستان را انتخاب کنید

اکسسوری برخلاف نظر عموم مردم که آن را بی اهمیت جلوه می دهند؛ اما همیشه یک آیتم فوق العاده کاربردی برای جذاب نشان دادن استایل شماست. در فصل تابستان کاربردی ترین اکسسوری عینک آفتابی است.

اکسسوری های مینیمال مانند دستبند و گردن آویزهای بلند از روی مانتو نیز جذابیت خاص خود را دارند.

ترند سال های اخیر پوشیدن بیبی اسکارف و کلاه در فصل تابستان است؛ که شما را خاص و شیک نشان می دهد.

لباس های باکیفیت و راحت بخرید

همیشه به دنبال خرید آیتم های با کیفیت بباشید مخصوصا برای فصل تابستان که لباس ها به دفعات شسته می شوند. (به دلیل تعریق زیاد و گرما) در صورتی که پارچه شما با کیفیت نباشد دوام کمتری داشته باشد؛ در برابر شستشو های متوالی کمرنگ شده و بافت آن از بین می رود.

هیچ وقت راحتی را فدای زیبایی نکنید. برخی از افراد برای ساخت یک استایل شیک و جذاب، آیتم هایی را انتخاب می کنند که با پوشیدن آنها به هیچ وجه احساس راحتی ندارند. لباس های تنگ و جذب شما را در تابستان گرمتر نگه می دارند؛ سعی کنید به سراغ خرید مدل های راحتتر و گشادتر بروید.

لباس های طرح دار را نیز انتخاب کنید

فصل تابستان بهترین زمان برای سنت شکنی است؛ به سراغ پوشیدن لباس های با طرح ها و رنگ های جالب و خاص بروید. این روزها شاهد این هستیم که بسیار خانم ها علاقمند به استفاده استایل های شاد و طرح دار شده اند (این مساله بسیار عالی است) مخصوصا در فصل تابستان که خطر گرما زدگی در کمین است.

می توانید تیشرت یا شومیز مانتوهای طرح دار رنگی انتخاب کنید و برای سایر آیتم ها به سراغ گزینه های ساده تر و تگ رنگ بروید. با این کار یک استایل خنک، منحصربفرد و البته بسیار شاد برای خود ساخته اید.

شومیز زنانه

لباس ها را با یکدیگر ترکیب کنید

استایل لایه به لایه بیشتر مناسب فصل زمستان است؛ اما در روزهای گرم نیز می توان در بعضی از مواقع این استایل را استفاده کنید. به عنوان مثال: پوشیدن یک تیشرت نخی و سپس از روی آن یک پیراهن با طرح دلخواه بر تن کنید؛ در نهایت با انتخاب یک بیبی اسکارف و اکسسوری مناسب، تیپ خود را کامل کنید.

در صورتی که نکات بیان شده را به خوبی رعایت کنید می توانید بهترین تجربه خرید لباس تابستانی را برای خود بسازید و از استایل های خاص این روزها نهایت استفاده را ببرید و با پوشیدن لباس های تابستانی احساس راحتی و شیک بودن داشته باشید. مهمترین مساله در زمان خرید لباس های تابستانی توجه به خنک بودن و راحت بودن آن است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *