شومیز زنانه سفید را با چی بپوشیم؟
8 January 2023

شومیز سفید را با چی بپوشیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

سلام به همه آراوری های عزیز😍😍 امروز قصد داریم با همدیگه در مورد نکات مهم ست کردن شومیز زنانه سفید صحبت کنیم. اینکه شومیز سفید رو با چی بپوشیم که استایل و تیپ جذابتری داشته باشیم. شومیز سفید به خودی خود یک مدل لباس خیلی ساده اما پرطرفدار و کاربردی هستش.

با کمک یکسری آیتم ها و اکسسوری ها می توانید با شومیز زنانه برای خودتون تیپ های رسمی و کژوال بسازید. شومیز سفید تقریبا با هر مدل لباس دیگه ای به راحتی ست میشه و از این نظر نگرانی داشته باشین و می تونید با صرف هزینه ای نه چندان زیاد برای خودتون یه استایل شخصی بسازید.

اما این مساله نیاز به دونستن نکات داره، اینکه چجوری لباسها را با هم دیگه ترکیب کنیم و چه مدل لباسی به شومیز سفید میاد. از همین رو در این مقاله کنار هم هستیم تا روش ها و راهکارهای ست کردن مدل شومیز زنانه سفید رو بررسی کنیم و از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم.

نکات ست کردن شومیز زنانه سفید

رنگ سفید یک رنگ پرکاربرد به حساب می آید که میشه گفت تقریبا به همه مدل فرم اندام و صورتی می آید. انواع مدل شومیز سفید رو می تونید در شرایط و موقعیت های مختلفی بپوشید و به عنوان یک خانم خوش سلیقه و خوش استایل بدرخشید. با خرید شومیز سفید شما فقط یک لباس نخریدید! بلکه صدها استایل متنوع رو مال خود کردید و می‌تونید از اون در مناسبت‌های مختلف هم استفاده کنید.

شومیز زنانه سفید

ست کردن شومیز سفید با شلوار مشکی

ترکیب رنگی سفید و مشکی از قدیم مرسوم بوده و تقریبا هیچ وقت از مد نمی افته. شومیز سفید با شلوار مشکی یک استایل رسمی و نیمه رسمی رو می سازه. مهمترین ویژگی این ست: ترکیب ظرافت زنانگی با جذابیت مردانه است. پیشنهاد آراور پوشیدن شومیزهای سفید با یقه گرد و اگر شومیزتون آستین بلند هست، می تونید آستین رو تا زیر آرنج تا بزنید (یه تیپ جذاب و کاملا اسپرت رو به شما میده😍) اکسسوری هایی که این ست رو کامل می کنند:

  • گردنبند بلند و آویز
  • کیف دوشی سایز کوچک
  • کتانی ساده ال استار یا مدل ساده پارچه ای
شلوار زنانه مشکی

ست کردن شومیز سفید با دامن

شومیز سفید ساده رو می تونید با یه دامن طرح دار که دارای برش های دلبرانه و خاص هست رو بپوشید. پیشنهاد آراور به منظور جذابیت بیشتر این استایل استفاده از اکسسوری هایی به رنگ طوسی و طلایی هست. این استایل یک تیپ بهاری عالی به حساب میاد که برای مهمانی ها و دورهمی های دوستانه و مجالس نیمه رسمی بسیار عالی هست و شما را خوش تیپ و جذاب نشان می دهد. اکسسوری هایی که این ست رو کامل می کنند:

  • گردنبند طلایی
  • دامن میدی
  • کمربندهای پهن
  • کفش پاشنه بلند یا تخت

ست کردن شومیز سفید با کت

در ابتدا باید این نکته رو بگم خدمتتون که ست شومیز سفید رنگ با کت یک استایل رسمی را برای قرارها و جلسات کاری و رسمی می سازه. حواستون باشه که شومیز باید کاملا فیت تن تان باشه (نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ) پیشنهاد آراور پوشیدن یک شومیز سفید یقه دار با یک کت زنانه (تک دکمه دارد و همچنین یقه بلند و باریکی دارد) و در نهایت یک کفش عروسکی بسیار زیبا هست. اگه به دنبال یک تیپ نیمه رسمی هستین، پارچه کت طرح دار باشد و برای استایل های رسمی بهتر است به سراغ پارچه های ساده بروید.

ست کردن شومیز سفید با شلوار جین

تیپ هایی که با شلوار جین یا همان لی خودمان باشند، هیچ وقت تکراری نمی شوند و از مد نمی افتند. شاید به نظر خیلی ساده بیاد، اما همیشه بین خانم ها طرفدارای خاص خودش رو داره. براحتی می تونید یک استایل روزمره جذاب و راحت رو با ست کردن شومیز سفید و شلوار جین برای خودتون بسازید. مدل شلوار دست خودتونه می تونید از هر مدل شلوار جینی مثل: ساده، دم پا، زاپ دار، راسته و… استفاده کنین.

در روزخواستگاری، برای جلب توجه و خیره کردن همه با چشمانت ، بهترین انتخاب شومیز سفید است. با لطافت و زیبایی طبیعی خود در این روز مهم، با پوشیدن شومیز سفید قلب‌ها را به خود جلب خواهید کرد. شومیز سفید نمادی از پاکی و برقراری صلح است که در این روز مقدس علاوه بر استایل ظاهری، معنای عمیقی دارد. با این پوشش مرموز ، عشق و خوشبختی جذب می کنید و روزی روشن و شاداب برای آغاز زندگی جدید خواهید داشت. پس در جواب سوال برای روز خواستگاری چی بپوشیم می توان گفت بهترین انتخاب شومیز سفید ساده است.

سخن پایانی

با خوندن این مقاله برید سراغ کمد لباسهاتون و اگه شومیز سفید رنگی دارید که خیلی وقته ازش استفاده نمی کنین. از کمد درش بیارین و ببرید خشکشویی و برای پوشیدن اون تجدید نظر کنید😀😀. تیپ های جذابی رو می تونید با شومیز سفید برای خودتون بسازید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *