شومیز مانتویی سفید
31 October 2023

خرید شومیز مانتویی سفید؛ انتخابی مناسب برای روزهای گرم تابستان!

زمان مطالعه: 4 دقیقه

شومیز مانتویی سفید یکی از اون لباس‌هایی هست که هر خانومی باید توی کمد خودش داشته باشه؛ فرقی نمی‌کنه که برای مراسم رسمی دنبال لباس هستین، یا برای یه دورهمی دوستانه می‌خواین یه استایل خوب داشته باشین؛ شومیز سفید مانتویی تحت هر شرایطی دست شما رو می‌گیره و شما رو از خودش ناامید نمی‌کنه. این شومیز بیشتر مناسب وقت‌هایی هست که شما دلتون نمی‌خواد مدتها جلوی کمدتون بایستین و به این فکر کنین که باید چی بپوشین؛ در واقع راحت‌ترین انتخاب موقع خرید شومیز هست. اگه شما هم دنبال یه لباس راحت و بدون دردسر می‌گردین، تو این مقاله همراه آراور باشین تا در مورد این شومیز بیشتر صحبت کنیم.

شومیز مانتویی سفید را با چی بپوشیم؟

با کمک شومیزهای مانتویی سفید شما می‌تونین بیشتر از اون چیزی که فکر می‌کنین خوشتیپ به‌نظر بیایین؛ به طور کل با خرید شومیز سفید 80 درصد راه خوشتیپی رو رفتین! اما به‌شرطی که فوت‌وفن ست‌کردن اون رو بلد باشین. اگه نمی‌دونین همراه شومیز سفید چی باید بپوشین، نگران نباشین، امروز توی آراور همه‌چیز رو در این مورد بهتون یاد می‌دیم.

1- کفش

انتخاب کفش بستگی به این داره که شما می‌خواین تیپ رسمی داشته باشین، یا غیر رسمی. اگه تصمیم گرفتین رسمی و نیمه‌رسمی لباس بپوشین، باید از کفش پاشنه‌بلند استفاده کنین اما برای استایل‌های کژوالتون می‌تونین به گزینه‌های زیر فکر کنین.

  • کتونی اسپورت سفید، مشکی، طلایی، نقره‌ای و کرمی
  • صندل سفید، مشکی یا نود

2- شال و روسری

انتخاب شال و روسری تا حدود زیادی بستگی به طرح شومیز شما داره. اگر شومیز شما ساده‌ست، شما می‌تونین:

  • شال‌های ساده و یا طرح‌دار با رنگ‌های قرمز، سبز، آبی و بنفش رو انتخاب کنین.
  • روسری با زمینه و یا طرح‌های سفید بپوشین.

اما اگه شومیز شما طرحداره، بهتره که شال یا روسری شما حتما ساده باشه تا ظاهر شما شلوغ و شلخته به‌نظر نرسه.

شومیز سفید مانتویی
همراه با شومیز مانتویی سفید، می‌تونین از اکسسوری‌های ظریف هم استفاده کنین.

3- اکسسوری

اکسسوری‌ها هم نقش مهمی توی ظاهر شما دارن. شما می‌تونین همراه با شومیز سفید مانتویی از اکسسوری‌های زیر استفاده کنین.

  • برای موقعیت‌های رسمی می‌تونین ست مروارید همراه داشته باشین یا از اکسسوری‌های خیلی ظریف استفاده کنین.
  • برای موقعیت‌های روزمره عینک و ساعت رو فراموش نکنین.
  • برای استایل‌های کژوال هم بهتره درحداعتدال از اکسسوری استفاده کنین و استایلتون رو زیاد شلوغ نکنین.

4- کیف

کیفتون رو حتما هماهنگ و یا همرنگ شال و یا روسری‌تون انتخاب کنین. کیف‌های دوشی کوچیک همخونی خوبی با شومیزهای مانتویی سفید دارن، علاوه‌براون می‌تونین از کیف‌های کمری هم استفاده کنین؛ اما اگه برای موقعیت رسمی قصد پوشیدن شومیز سفید رو دارین بهتره از کیف‌های دستی نقره‌ای، طلایی، سفید و یا مشکی کمک بگیرین.

5- شلوار

اگه می‌خواین همراه با شومیزهای سفید مانتویی، یه استایل کژوال شیک داشته باشین؛ بهتره که از شلوارهای جین یا کتان استفاده کنین. شلوار جین اسکینی، مام فیت، مام استایل، بوت کات و بگ چند تا گزینه عالی برای ست‌شدن با شومیزهای سفید مانتویی هستن.

شلوار کارگو یشمی و شلوار کتان مشکی هم دوتا گزینه عالی هستن که می‌تونین بهش فکر کنین.

مانتو شومیزی سفید
قیمت شومیز مانتویی سفید به چه چیزهایی بستگی داره؟

قیمت شومیز مانتویی سفید به چه چیزهایی بستگی داره؟

اگر قصد خرید شومیز مانتویی سفید رو دارین، قطعا به قیمت اون هم فکر می‌کنین و شاید براتون عجیب باشه که چرا انقدر بعضی از قیمت‌ها با هم متفاوته. در ادامه همراه ما باشین تا با هم درمورد قیمت شومیز مانتویی سفید بیشتر صحبت کنیم و ببینیم قیمت این مدل شومیز به چه چیزهایی بستگی داره.

1- جنس پارچه

جنس پارچه یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی هست که روی قیمت نهایی شومیز شما تاثیر می‌ذاره. پارچه‌های باکیفیت و مرغوب معمولا قیمت و کیفیت بالاتری نسبت به بقیه پارچه‌ها دارن.

2- برند

همون‌طور که احتمالا خودتون هم در جریان هستین، برندهای معروف درکنار کیفیت بالایی که به شما ارائه می‌دن، قیمت‌هاشون رو هم بالا می‌برن.

3- کشور تولیدکننده

یکی دیگه از عواملی که می‌تونه روی قیمت شومیز تاثیر بذاره، کشور تولیدکننده اونه. مثلا شومیزهایی که توی کشور ترکیه تولید می‌شن معمولا قیمت بالاتری نسبت به شومیزهای ایرانی دارن.

برای اینکه با بهترین قیمت بتونین شومیز موردنظرتون رو بخرین، بهتره که قبل از خرید حتما قیمت شومیز رو توی سایت‌های مختلف چک کنین؛ ما توی آراور کیفیت و اصالت تمام اجناسمون رو تضمین می‌کنیم و شما می‌تونین با خرید از ما علاوه‌بر قیمت مناسب، کیفیت عالی رو هم تجربه کنین.

راستی اگه سوالی درمورد کیفیت، برند و کشور تولیدکننده شومیزهای ما داشتین، می‌تونین با دوتا شماره زیر تماس بگیرین تا شما رو کاملا راهنمایی کنیم.

02532906070

09199702719

جمع‌بندی

امروز توی آراور با شما در مورد شومیزهای مانتویی سفید صحبت کردیم. این نوع شومیز برای فصل بهار و تابستون حسابی به کارتون میاد و با کمک این شومیز گرمای هوا دیگه نمی‌تونه زیاد شما رو اذیت کنه. ویژگی خوب دیگه‌ای که این نوع شومیز داره، انعطاف‌پذیربودن اونه؛ شما می‌تونین به‌راحتی شومیزتون رو با اکثر لباس‌هایی که توی کمد دارین، ست کنین و خب چه چیزی از این بهتر؟! اگه هنوز هیچ شومیز مانتویی سفیدی رو داخل کمدتون ندارین، ناراحت نباشین! هنوز دیر نشده و شما می‌تونین با خیال‌راحت اولین شومیزتون رو از ما بخرین. راستی شما می‌تونین با مراجعه به صفحه اینستاگرام ما به آدرس arawear.ir بازخورد سایر مشتری‌های ما رو بخونین، تا بتونین با اطمینان بیشتری خریدتون رو انجام بدین و خیلی زود شما هم به جمع مشتری‌های ثابت ما بپیوندین.

سوالات متداول

1- معمولا پارچه مانتو شومیزی سفید از چه جنسیه؟

معمولا این شومیزها از پارچه‌های سبکی مثل نخ، کتان و ابریشم تولید می‌شن. این پارچه‌ها راحت و قال تنفس هستن و تقریبا توی اکثر مواقع سال به کار میان.

2- چطور از مانتو سفید شومیزی نگه‌داری کنیم؟

سعی کنین شومیزتون رو با آب سرد و موادشوینده ملایم بشورین. مراقب باشین که از سفیدکننده استفاده نکنین و اگه لازم بود که شومیزتون رو اتو کنین، حتما از درجه حرارت کم استفاده کنین.

3- توی فصل تابستان مانتو سفید شومیزی رو با چه رنگ‌هایی ست کنیم؟

بهترین رنگ‌هایی که می‌تونین توی فصول گرم سال با سفید ست کنین، رنگ‌های پاستلی هستن؛ پس از پوشیدن لباس‌هایی با این رنگ غافل نشین.

4- شومیزه سفید مانتویی مناسب چه موقعیت‌هاییه؟

شما می‌تونین هم برای موقعیت‌های رسمی و هم موقعیت‌های غیررسمی از شومیزهای سفید مانتویی استفاده کنین، اما شاید بشه گفت که این نوع شومیز توی موقعیت‌های غیررسمی و استایل‌های کژوال کاربرد بیشتری داره.

منابع

White Blouse: A Timeless Fashion Staple

TEN WAYS TO STYLE A WHITE SHIRT

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *