چرا شومیز بپوشیم؟
27 May 2023

چرا شومیز بپوشیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سلام آراوری های عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه😊. بنظر شما چرا شومیز بپوشیم؟

البته باید بگویم که پوشیدن یا نپوشیدن مدل شومیز امری سلیقه ای است و به خودتان بستگی دارد و هیچ کس و هیچ چیز این حق را ندارد که در شما احساس ناخوشایندی و ناراحتی بسازد. پس اگر انواع شومیز لباس مورد علاقه تان نیست و با پوشیدن آن ها احساس راحتی ندارید؛ به خودتان احترام بگذارید و به هیچ وجه تحت تاثیر مد و استایل های ترند که روز به روز تغییر پیدا می کنند نشوید.

اگر که فکر می کنید این لباس مناسب تان نیست، می توانید انتخاب های دیگری داشته باشید. خوشبختانه این روزها صنعت مد و لباس بسیار پیشرفت کرده است و آیتم های مختلف برای ساخت یک استایل زیبا و دلخواه فراوان وجود دارد.

مهم ترین مساله این است که شما در پوشش خود راحت باشید و احساس رضایت داشته باشید.

چرا شومیز بپوشیم؟

دلایل انتخاب مدل شومیز

شومیز زنانه با توجه به دلایل زیر تبدیل به لباس پرکاربرد و محبوب بانوان شده است. برخی از دلایل را می خوانیم:

  • راحتی: لباس شومیز زنانه به دلیل داشتن یک طراحی ساده و دوخت بدون درز، بسیار راحت است و در روزهای گرم سال مانند یک لباس خنک و در روزهای سرد سال به عنوان یک لباس زیر پالتو و یا بافت قابل استفاده است.
  • تنوع: شومیز زنانه در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی در بازار موجود می باشند و همچنین قابلیت ست شدن با آیتم های مختلف در استایل های زیادی را دارند. با شلوار، جین، دامن و… هماهنگ می شوند.
  • قیمت مناسب: انواع شومیزها به دلیل طراحی ساده و استفاده از متریال و پارچه قیمت مناسب، در بازار بصورت گسترده موجود هستند، همین مساله قیمت آنها را به نسبت سایر لباس های زنانه مناسب تر نموده است.
  • سبکی: وزن پارچه و شومیز سبک است و به همین دلیل یک لباس پرکاربرد برای انجام فعالیت های روزمره و پیاده روی است.
  • نگهداری آسان: شومیز زنانه اکثرا از پارچه های ساده و بافت بدون درز آماده می شوند. از همین رو نگهداری و تمیز کردن آن ها ساده است.
چرا شومیز بپوشیم؟

دلایل انتخاب شومیز پارچه ای و نخی

چرا انتخاب و خرید شومیز پارچه ای از جنس نخ بهترین گزینه می تواند باشد. جنس پارچه نخی قابلیت های زیادی دارد. شومیز نخی مانع از عرق سوز شدن می شود و همچنین با گردش هوا از تعریق زیاد جلوگیری می کند.

در روزهای سرد نیز مانع از ورود سرما به بدن می گردد.

انواع لباس های نخی مانند شومیز، بلوز و … نسبت به سایر پارچه ها حساسیت کمتری بر روی پوست ایجاد می کنند و بهترین گزینه برای افراد با پوست حساس هستند.

ویژگی مثبت دیگر شومیزهای نخی، قابلیت شستشوی آسان آنهاست. بدون نگرانی برای رنگ پس دادن می توانید آن ها را بشویید.

شومیزها اکثرا به دلیل زیبایی و راحتی از پارچه های نازک دوخته می شوند؛ اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود از شومیزهای ضخیم در روزهای سرد سال استفاده کنید.

شومیز زنانه ساده سرمه ای
شومیز ساده زنانه یقه گرد طرح دار طلایی

شومیزهای مناسب مجالس

شومیزها در انواع مختلف دوخته می شوند که هر جنس پارچه مناسب برای مجلس و یا مناسبت خاص است. اگر به دنبال یک شومیز زنانه خاص و شیک هستید، بهترین انتخاب شومیز زنانه با پارچه حریر است. 

پارچه های حریر برجستگی ها و زیبایی های اندام شما را به خوبی نشان می دهند. تنخور خوبی دارند. پارچه حریر جاذب خوبی برای عرق نیست و از همین رو شومیزهای حریر برای استفاده طولانی مدت توصیه نمی گردد.

به طور کل بهتر است قبل از هرچیز، راهنمای خرید شومیز دلخواه خود را مطالعه کنید تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

شومیزهای مناسب مهمانی های خانوادگی

در دورهمی های خانوادگی که جو مجلس رسمیت زیادی ندارد، شما می توانید هر مدل شومیز و هر رنگی را بپوشید، با این حال توجه داشته باشید که شومیز انتخابی تان زیاد از حد تنگ نباشد.

در مهمانی های خانوادگی مبنا بر راحت بودن است و لباس های زیاد تنگ این احساس را از شما می گیرد و از مجلس نمی توانید به خوبی لذت ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *